vineri, 20 aprilie 2012

De weekend: Ce vrei sa fie? Un banc!

Ea:Iubitule ! Sunt gravida. Ce vrei sa fie?
El: Banc

Un instructor de parasutism face instructaj cu cativa incepatori. Unul dintre ei intreaba: 
- Si daca nu mi se deschide parasuta principala si nici cea de rezerva, cat timp voi zbura pana la pamant? 
- Tot restul vietii!

Aron este pe moarte. Copiii lui vor mosteni o avere īnsemnata. Adunati īn jurul patului muribundului, ei discuta:
- Ar trebui, spune Jacob, cel mai mare dintre frati, sa-i facem o īnmormāntare de lux. Cu un "Mercedes".
- Tu stii cāt costa asa ceva? - īntreaba Moise, cel mai mic dintre frati.
- Vreo 25000... Se aud cāteva tusete, dupa care fiul cel mic adauga:
- Cred ca ar trebui, totusi, ceva mai modest, vreo 15000... Cu un mic Ford. Iarasi aceleasi tusete si Rebeca, unica fiica a muribundului spune:
- Cred ca nu i-ar face placere lui taticu sa stie ca am cheltuit atātia bani pe o festivitate fara sens... Si atunci, spune Solomon, fiul mijlociu:
- Tin minte precis, ca mai demult, mi-a spus tata, ca vrea sa fie īnmormāntat ca saracii... Si īn momentul asta se aude din patul muribundului:
                                              !

Am fost foarte supărat zilele astea.
Nevasta-mea m-a amenințat ca ma părăsește.
Nici măcar asta nu m-a înveselit!

Cioc ! Cioc ! 
- Cine e ? 
- Zana cea buna! 
- Si de ce ai un topor ? 
- Nu sunt binedispusa azi.

Doi berbeci stăteau în staul şi priveau cum se pregătete ciobanul să tundă oile: 
- Mamă, să vezi ce striptease se încinge acum

Vine Ion într-un suflet la Gheorghe: 
- Repede, Gheorghe, că l-o tăiat pe Vasîle în spatele morii. 
- Stai, Ioane, că sun acuşica la Poliţie de pe mobilu' meu. 
- Ce-ai, mă, te-ai ţăcănit? Dă-mi nişte ziare, ceva, că n-are cu ce să se şteargă!


Later edit: Bancul cu Aron se pare ca a fost prea subtil. Asa ca poanta este ca nu se mai aude nimic.

Niciun comentariu: