vineri, 17 august 2012

Salut Zmmz


Am primit un comentariu la postarea http://monkey-100.blogspot.ro/2012/07/o-alegere-pe-care-nu-o-fac.html la care consider ca ar trebui sa raspund mai detaliat decat cu un simplu reply. Pentru ca banuiesc ca sunt mai multe persoane care au sentimente similare.

Pentru mine e o mare uimire cum oameni cu scoala si educatie se pliaza perfect pe sabloanele de marketing ieftin ale "politicienilor". Ori scoala nu mai e ce-a fost odata, ori calitatea manipularii a crescut odata cu trecerea timpului.
Oricum ar fi - e trist. Treziti-va pana nu e prea tarziu.
Adevarat se spune in carte ca multi vor vedea si putini vor intelege, multi vor auzi si putini vor pricepe... 
Scria Zmmz pe 31.07.2012

In primul rand tin sa imi manifest dezamagirea ca la postarea despre robotul Curiosity http://monkey-100.blogspot.ro/2012/07/curiosity-touchdown.html din 20 iulie nu am avut aproape nici o reactie. Da, cu aproape o jumatate de luna inainte ca misiunea de pe Marte sa devina isterie planetara, eu am scris despre ea si a trecut practic neobservata. Insa cum am scris despre politica au aparut comentarii, like-uri si dislike-uri, zeci si zeci de vizualizari samd.

Am vrut sa scriu despre manipulearea din prima conferinta din garaj (cu copilul in brate). Pentru ca este o opera de arta. Cine a scris primul discurs a facut o treaba extraordinara. Insa putin mai tarziu la Gandul live, CTP le-a descris pe cele mai multe, mult mai bine decat as fi facut-o eu, asa ca am renuntat. 

Nu cred ca in postarea mea am luat partea unora sau a altora, ci mai degraba mi-am exprimat dezaprobarea fata de unele actiuni (cam de toate e adevarat), cu concluzia ca nu voi participa. Mentionez inca o data ca am spus ca nu voi vota, cu mult inainte sa fie anuntat boicotul. 

La mica meschinarie cu scoala nu cred ca trebuie sa raspund. 

Acestea fiind spuse, nu voi mai comenta actiuni politice individuale, decat in cazuri exceptionale.

3 comentarii:

Misu spunea...

Salut!
Nu mai fi asa dezamagit :)!
Pentru linistea ta, am fost on-line in momentul amartizarii si intru frecvent pe cateva site-uri specifice: http://www.jpl.nasa.gov/msl/,
http://www.nasa.gov/rss/msllanding_update.xml,
http://www.ustream.tv/channel/nasa-jsc,
http://www.nasa.gov/mission_pages/mars/main/index.html

Zmmz spunea...

Trec din ce in ce mai rar pe aici. Cred ca ai observat de pe loguri. La inceput mi-a facut o impresie foarte buna blogul asta. Nici acum nu pot spune ca a scazut calitatea.
Dar. Exista un dar. Ma uit si ma gandesc in felul urmator: daca oameni cu scoala sunt in stare sa cada atat de usor in sabloane atunci ce pretentie sa mai am la oameni cu nazuinte mult mai modeste?
Strict la obiect- ai mai vazut revolutie cu trandafiri? La razboi e cu arme. Daca ti-e teama de realitate, asta nu inseamna ca ascunzandu-te cu capul in nisip o sa fii ferit. Realitatea exista in felul ei crud si direct. Negarea sau ascunderea n-o modifica in nici un fel. Cel mult ne lipseste de interactiunea cu ea (in cazuri fericite). Deci: fie c-o acceptam sau nu, ea exista si n-o putem modifica prin inactiune.
Revenind - ai curaj s-o privesti ? Atunci putem purta un dialog.
Salutari.

Eugen Popp spunea...

Salut Misu si multumesc de mesaj! Cred ca au trecut deja 2 ani de cand gaseam jumatate din fabrica 'lecturand' libertatea/cancan iar tu acolo faceai nota discordanta cu transmisiunile NASA. :)

Salut Zmmz!
Sa o luam in ordine. In primul rand nu urmaresc log-urile si nici frecventa cu care viziteaza anumite persoane blogul, cum nici eu nu am o frecventa constanta in postari.
Multumesc pentru aprecierea calitativa dar si pentru critici.

Referitor la perceptia realitatii iti raspund cu urmatorul text:

"We are all aware that the senses can be deceived, the eyes fooled. But how can we be sure our senses are not being deceived at any particular time, or even all the time? Might I just be a brain in a tank somewhere, tricked all my life into believing in the events of this world by some insane computer? And does my life gain or lose meaning based on my reaction to such solipsism?
Project PYRRHO, Specimen 46, Vat 7. Activity recorded M.Y. 2302.22467. (TERMINATION OF SPECIMEN ADVISED)"

Esti sigur ca eu sunt specimenul care a cazut in sablon. Eu pot spune ca tu esti. Intrebarea fatala este, daca suntem amandoi !?

Asa ca iti propun sa lansezi 3 ipoteze pe care le consideri valide si sa le comentam. (ipoteza-concluzie-demonstratie).
Este ok acest dialog?

Salutari!