vineri, 3 iunie 2011

Cum am pierdut la concursul de Carcassonne


Miercuri seara am fost la concursul de Carcassonne organizat de Red Goblin in The Ark. La inceput am fost in jur de 50 de concurenti, s-a jucat doar varianta de baza, cate 4 persoane la masa, 4 runde. Organizarea nu a fost stralucita dar nici proasta, a fost asa si asa. S-a inceput cu mare intarziere, repartitia nu a fost chiar random si trecerea intre runde a durat mult, astfel ca nu am mai stat si la decernarea premiilor pentru ca era aproape miezul noptii. Modul de punctaj a fost contestat de unii, desi mie mi s-a parut ok: 5 - 3 - 2 -1 puncte in functie de locul obtinut in runda. Problema a fost ca dupa aia rundele se organizau dupa scor (sortare dupa scor si impartirea in grupe de cate patru).
Tin sa imi recunosc infrangerea totala, obtinand un scor final jalnic. La prima runda, a fost un fel de grupa mortii, toata lumea a jucat super dur si cat mai malign fata de ceilalti, exact la ultima carte am fost scos din castelul cel mare, iar fermele le-am pierdut pe barba mea, asa ca am terminat ultimul in grupa. La runda 2 a fost chiar ok, joc lejer nici un fel de probleme, am pierdut prima pozitie la mustata 88 la 87 (locul 2). Runda 3 a fost cam aiurea, primele 15 carti trase de noi au fost cu ghinion, au facut o harta compacta, stramta si fara nici un fel de posibilitati - locul 3. Ultima runda nu mai avea nici un rost am jucat toti grabiti ca era aproape miezul noptii.
Carcassonne in patru fara nici macar prima extensie, nu iti ofera mari posibilitati, nu poti sa faci aproape nici o schema, singura tentativa este sa il scoti pe careva din castel, dar depinzi mult prea mult de cartea trasa.

Niciun comentariu: