vineri, 7 octombrie 2011

ANAF si impozitul de 32%

Ajung astazi acasa si gasesc un aviz de scrisoare recomandata. In drum spre posta stau si ma intreb, o fi vreo amenda, n-are cum, ca nu mi-a cerut nimeni buletinul in ultimul an, ce-o fi !? Ajung la posta si gasesc o scrisoare de la ANAF. O deschid patruns de entuziasm si aflu ca le mai datorez cateva sute de lei pentru operatiuni pe piata de capital, pe anul 2010. 
Hmmmm, dar astea le-am platit inca de anul trecut imi zic in sinea mea (in realitate am zis: #*!$&'#)?!
Stau si sap dupa chitante si facturi de anul trecut si nu imi dadeam seama de unde si pana unde le mai datorez suma asta. Pana la urma imi pica fisa. In octombrie cu mult entuziasm am depus declaratia 225 si am platit atunci impozitul de 16% retroactiv. La final de an am depus declaratia 200 pentru intreg anul 2010 in care am declarat ca am facut si operatiile din declaratia 225. Ei evident ca pe declaratia 200 acum mi-a venit din nou de plata suma care o platisem pe declaratia 225. Evident ca nu am mai gasit chitanta din urma cu un an in care platisem exact aceeasi suma care imi este solicitata acum, asa ca stau si ma intreb cu cata amabilitate voi reusi sa rezolv aceasta problema ?!

*later edit: in mod absolut neasteptat, m-au gasit in calculator cu plata efectuata inca de anul trecut si mi-au rectificat declaratia curenta, astfel incat nu le mai datorez nimic.

Niciun comentariu: