luni, 16 ianuarie 2012

Bucuresti 2012

Marturiesc ca am fost plecat 5 zile la ski in Bansko, drept urmare am fost scutit psihic de evenimentele dambovitene, pe care oricum ma straduiam sa le fac sa ma ocoleasca. Duminica seara cand m-am intors in Bucuresti am redescoperit in plin spectacol atmosfera socio-politica damboviteana.
Despre proteste ce poate fi spus. Prin 2009, cand se faceau simtite primele adieri rafale ale crizei, ma asteptam ca iarna anului urmator sa aduca lupte de strada. Pe masura ce nopti de anarhie maturau Ungaria, Grecia, Franta, Grecia, Anglia, Grecia si SUA, la noi recesiunea si austeritatea erau suportate in liniste. Luptele de azi-noapte sunt mici imbranceli in comparatie cu ce am putut 'admira' in tarile mai sus amintite. Din fericire la noi nu a murit nimeni pana acum. Cum vor evolua evenimentele ramane de vazut. Experienta revoltelor din aceste tari (mai putin Grecia) ne arata ca revoltele dureaza in general cateva zile.

Niciun comentariu: