sâmbătă, 2 iulie 2011

Facebook Yahoo Messenger


Prima data mi-a aparut pe laptop un mesaj de la Yahoo messenger de upgradare a aplicatiei. Evident am ignorat-o pentru ca pe laptop stau destul de putin si folosesc aplicatii cu un consum cat mai redus de resurse. Azi insa m-au batut la cap si pe calculatorul desktop sa imi upgradez versiunea de messenger. Chiar daca am un calculator din 2008 sunt la zi cu aplicatiile si inca face fata bine la ultimele cerinte de sistem de la diverse 'programe'. Asa ca mi-am instalat versiunea 11 a batranului messenger care printre alte facilitati are si o aplicatie de conectare la Facebook, ce perminte chat-ul direct din messenger cu prietenii online pe FB. Mi se pare o idee buna, stiu ca mai existau alte aplicatii de la 3rd parties care permitea asa ceva. 

Pe langa asta mai circula un zvon pe internet ca FB va lansa impreuna cu Skype de saptamana viitoare un serviciu de video chat. Comunicarea devine tot mai accesibila si mai iefitina astfel, chiar daca pretul real platit este vanzarea informatiilor cu privire la preferintele personale catre companiile de marketing. 

Niciun comentariu: