duminică, 7 iulie 2013

Londra: ziua 1

Astazi a fost una din cele mai calde zile din ultimii ani.  Agitație mare și oamenii erau sfătuiți să își ia apa la ei pe strada.  Au fost 28 de grade.
Sosire și cazare au fost foarte rapide și ușoare. Nu același lucru pot sa îl spun despre plecare, unde am avut mari emoții cu numărul si dimensiunea bagajelor.  Chiar dacă a fost o cursa de linie, am avut bagaje pentru 3 luni.
Bagajul de cala a fost în limita fracției admise de 23-24 Kg. Pe lângă ăsta mai aveam și bagajul de cala plin ochi și încă o geanta de laptop chiar dacă nu am laptop ci tableta însă am înghesuit și dslr-ul acolo. In fine multumesc Tarom, pentru ca nu au fost probleme.

Apartamentul este foarte frumos și îngrijit chiar dacă îngust,  pentru ca micuț din punct de vedere al înălțimii nu pot spune.

PS: îmi pare rău de limbajul de lemn însă pe telefonul mobil nu văd ce scriu, doar cuvântul curent.

Niciun comentariu: