joi, 12 august 2010

noul brandy de tara

Nu ca as avea ceva impotriva noului brand turistic, dar am primit aceasta poza si mi se pare foarte funny. Plus ca daca s-ar si legaliza ar avea foarte mare succes international ;)



Marile companii cheltuie milioane pentru a-si crea un brand. De exemplu, am citit candva ca logoul nike a fost facut de un student pentru doar 10$. Dupa aia au urmat campanii de milioane de dolari.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Eternul romanesc. Banii sunt europeni deci nu sunt dati fara anumite conditii,ca nu ne-am incadrat in Europa Virgina. Eu zic ca 99% din banii dati erau pentru "relatiile" spaniolilor pe piata si ca ei sunt inca un mod european de spalare de bani. As trece peste si m-as gandi cum cazam valul urias de turisti ce va navalii peste Romania si cei cativa care nu se vor intoarce de la vreo 10 km de frontiera...