vineri, 20 august 2010

parabola pestelui reintors in apa

Un peste este prins de un pescar, scos din apa si pus in plasa. Dupa putin timp pescarul trebuie sa plece urgent cu o treaba si ii da drumul inapoi in apa pestelui.
Acesta se duce la ceilalti pesti si le spune ce a patit: " Am muscat un vierme si am fost tras repede prin apa, pana am ajuns undeva unde nu mai era deloc apa, era numai aer, si nici un peste, stateam pe pamant, dar fara apa in jurul meu si nu puteam inota. Dupa putin timp am intrat la loc in apa, nu stiu ce mi s-a intamplat!"
Ceilalti pesti i-au zis ca asa ceva nu se poate, ca e imposibil sa nu existe apa si sa fie doar aer, nu l-au crezut si nu au mai vorbit cu el de atunci.


Cat de simplu poate fi sa respingi un lucru perfect adevarat, ca fiind imposibil, doar pentru ca nu poti concepe si o alta lume.

Un comentariu:

aldehida spunea...

As salta usor stacheta pentru a deschide niste canale de gandire in fiecare. Sa ne prindem ca traim telechidati cu X instrumente si ni se pare viata normala doar daca suntem in acestra matrita de restrangere a optiunilor si modului de viata. Poate pentru inceput merita vizionat acel film numit Secretul care da niste idei de cum ne-am putea transforma in mod optim...