sâmbătă, 15 ianuarie 2011

De weekend: 2 politisti la aeroport



  • Doi poliţişti pe un aeroport. 
    - Măi, eu nu pot să înţeleg cum poate un terorist să deturneze ditamai avionul care e aşa de mare?!
    - Măi tâmpitule, nu-l deturnează când e la sol, ci în aer sus când se face mic de tot!



  • - John! 
    - Da, sir!
    - Unde este cainele?
    - Facea politica si l-am impuscat! 
    - Cum ti-ai dat tu seama ca facea politica? 
    - Manca rahat in gradina!



  • In fata unei gradinite se plimba agitat de vreo 10 minute un barbat. Educatoarea: 
    - Buna ziua! Asteptati un copil? Barbatul: 
    - Nu, doamna, asa sunt eu: gras!!!



  • Vazand un simplu anunt, am ajuns sa citesc un articol in ziar care mi-a adus, in sfarsit, pacea interioara. In articol scria: "Poti obtine pacea interioara daca termini toate lucrurile pe care le-ai inceput! " Asa ca, azi dimineata, am terminat o sticla de vodca, una de vin rosu, ce mai ramasese in sticla de Jack Daniels, cutia de Distonocalm de pe noptiera si o cutiuta cu bomboane. Si, la naiba, deja ma simt mult mai bine! Trimite asta tuturor celor care vor sa-si gaseasca pacea interioara!



  • La psiholog: 
    - Vorbiti cu sotia dvs. dupa ce faceti dragoste? 
     -Da, daca am mobilul la mine!



  • In tamvai inghesuiala si un mosulica de pe scaun i se adreseaza unei domnisoare ce statea in picioare: 
    - Daca doriti puteti sa stati la mine in poala. Tanara cu tupeu se aseaza. Dupa cateva momente mosul da semne de neliniste si jenat ii spune tinerei: 
    - Ati vrea, va rog frumos sa va ridicati? Stiti, cred ca totusi nu sunt asa de batran cum credeam...



  • Doi mosi stateau pe o banca: 
    - Auzi , o vezi pe tipa aia? moare dupa mine! 
    - Da de unde stii? 
    - Doar n-o sa moara inaintea mea...



  • - Ce faci atunci cand iti spune doctorul ca ti-au mai ramas 6 luni de trait? 
    - Te duci si le petreci cu soacra: vor fi cele mai lungi zile din viata ta!



  • Gheorghe si Vasalie stau pe prispa casei. Dupa deal, la orizont, apare un deltaplan. Vasalie ii zice lui Gheorghe: 
    - Iete, ba, ce pasaroi pa cer. Asta ne mananca oile. 
    - Lasa, zice Vasalie, il aranjez eu. Vasalie ia pusca si trage un foc. 
    - Ai nimerit-o, ma? 
    - Nu stiu, zice Vasalie, dar vad ca la om i-a dat drumul. 



  • Niciun comentariu: