sâmbătă, 5 februarie 2011

De weekend: de ce sunt politistii uzi de la genunchi in jos?


  • Un barbat ajunge acasa si isi gaseste sotia facandu-si bagajele.
    - Ce faci, draga? Unde pleci?
    - La Las Vegas ! Am aflat ca acolo sunt barbati care m-ar plati cu 400$ ca sa le fac ce tie iti fac pe gratis! Omul sta putin pe ganduri, apoi incepe si el sa-si faca bagajele.
    - Dar tu ce faci acolo? intreaba sotia.
    - Merg si eu la Las Vegas ... sunt curios sa vad cum te descurci cu 800$ pe an!


  • De ce sunt politistii uzi de la genunchi in jos? Dupa ce arunca tigara in WC, o sting si cu piciorul.


  • Ion iese din casa si il vede peste gard pe vecinul lui, Marin, care isi batea temeinic nevasta. - Marine, ce faci, ma? - Iote, imi repar masina de spalat!




  • Maria:
    - Ioane, zi-mi si tu citeva cuvinte calde... Ion:
    - Marie, sa te arda focul!


  • Un copilas ii scrie lui Mos Craciun:
    - Trimite-mi un fratior. Mos Craciun raspunde:
    - Trimite-mi-o pe maica-ta! 



  • Niciun comentariu: