luni, 27 februarie 2012

Oscar 2012 - after party

Tot timpul am considerat ca filmele de Oscar trebuie apreciate in conditiile potrivite si anume la cinematograf. Din pacate vremea simpatica din ultima luna m-a tinut departe de multiplex-uri si nu am apucat sa vad aproape nici unul din filmele nominalizate. Singurul pe care l-am vazut din candidatele la cel mai bun film a fost "The help" (un film superb pe care vi-l recomand tuturor indiferent de genul preferat) si nu in conditiile mai sus amintite. 
Din acest motiv anul acesta nici nu mi-am exprimat optiunile inainte de decernarea premiilor. 
Ce pot spune insa despre marele castigator "The Artist" este ca istoria oscarurilor ne-a aratat ca adesea castigatorul este un film iesit din comun ce impresioneaza prin altceva decat celelalte filme chiar daca sunt la fel de bune.

Cel mai bun film:
The Artist (2011): Thomas Langmann
Cel mai bun actor in rol principal:
Jean Dujardin for The Artist (2011)
Cea mai buna actrita in rol principal:
Meryl Streep for The Iron Lady (2011)
Cel mai bun actor in rol secundar:
Christopher Plummer for Beginners (2010)
Cea mai buna actrita in rol secundar:
Octavia Spencer for The Help (2011)
Cel mai bun scenariu original:
Midnight in Paris (2011): Woody Allen
Cel mai bun scenariu adaptat:
The Descendants (2011): Alexander Payne, Nat Faxon, Jim Rash
Cel mai bun film animat:
Rango (2011): Gore Verbinski
5 premii pentru imagine, sunet, efecte vizuale, cinematografie si creatie artistica:
Hugo (2011/II): Robert Richardson
Cel mai bun documentar:

PS: Un review la Rango am scris si eu aici: www.monkey-100.blogspot.com/2011/04/rango.html

Niciun comentariu: