joi, 9 februarie 2012

Ponta + Ungureanu = ?

Dupa cum se poate vedea in arhiva blogului, temele politice lipsesc aproape in totalitate de pe blogul meu (pana acum). Ca sa fiu scrupulos am adaugat pana acum, deoarece nimeni nu poate sti ce ii rezerva viitorul. 

Drept urmare ma voi folosi de aceasta postare pentru o previziune (nu pot sa ii zic anticipare).

Mi s-a parut interesanta atitudinea lui Ponta fata de noul prim ministru, si ca aceasta atitudine reprezinta in opinia mea un vector de mesaj. Ei bine care este mesajul? Cred ca Ungureanu poate reprezenta pentru Ponta alternativa viabila la Antonescu in era post Basescu si post USL. Astfel previziunea mea pentru 2013-2014 este un tandem Ponta - Ungureanu (care presedinte, care prim-ministru, ramane de vazut).

2 comentarii:

aldehida spunea...

Asta e gandire de varsta ta. Nu in vreun sens jignitor, ci de tanar politician care vede un parlament sau guvern cu colegii de gradinita-scoala-facultate... Mai lasa Eugene niscai apa pe Dambovita. Si o veste buna, e inghetata numai la suprafata acum. Pe dedesubt curge...

Eugen Popp spunea...

Eu inteleg ca previziunea ta cu Blaga presedinte si Basescu prim ministru nu se mai adevereste si deh pierzi pariul. Eu prima data cred ca ti-am zis acum 1 an ca nu o sa fie asa. Vom vedea care are dreptate...