vineri, 2 martie 2012

De weekend: Ce inseamna o suvita neagra in parul unei blonde?

Rimelul de la Max Factor creeaza impresia ca genele sunt de trei ori mai lungi. Cred ca Max Factor ar trebui sa faca si prezervative...
 
Bula, împreuna cu trei prieteni, carau pe umeri un sicriu asezat pe cant. Un alt prieten îi întreaba: 
- Ce s-a întâmplat? Bula: 
- O înmormântez pe soacra-mea. 
- Saraca, Dumnezeu sa o ierte... Da' de ce nu duceti sicriul cum trebuie? 
- Pai daca o duc pe spate începe sa sforaie!

- Din pacate, soacra dumneavoastra mai are de trait o ora, operatia nu a reusit... 
- Nu-i nimic domnule Doctor, voi rabda!

M-am certat urât cu soacra-mea aseara. Am vrut sa-i fac un bine si i-am atras atentia ca are ciorapii încretiti. Problema a fost ca nu avea ciorapi...

Sotul: - Mai femeie, administratorul blocului se lauda ca s-a culcat cu toate femeile din bloc, cu exceptia uneia. Sotia: - O fi aia grasa si batrina de la parter.

Ce ar fi lumea fara barbati? Plina de femei libere, fericite si... grase.

-Ce inseamna o suvita neagra in parul unei blonde? 
-O speranta!

Niciun comentariu: