marți, 27 martie 2012

Problema cu guma de mestecat


Datorita zvonurilor ca nu se va mai produce guma de mestecat, toata lumea si-a facut provizii. Pana am ajuns eu la magazin, rafturile erau goale!

Insa, erau 2 persoane la casa, ce aveau 4 respectiv 5 pachete si s-au oferit sa le imparta cu mine. Dupa ce le-am impartit, fiecare aveam acelasi numar de pachete, iar eu platisem 9$.

Cum au impartit cele 2 persoane cei 9$ intre ele?


Si una mai usoara:
Scrie 3 zile consecutive, fara sa folosesti: luni, marti, miercuri, joi, sau vineri.

2 comentarii:

Lucian spunea...

in total sunt 9 pachete, dupa impartire fiecare se alege cu 3 pachete, prima persoana imi cedeaza un pachet, a2a imi cedeaza 2 pachete, asa ca eu le platesc corespunzator: pe prima cu 3$ si pe a2a cu 6$.

25, 26, 27 Martie - sunt 3 zile consecutive si nu am folosit cuvintele mentionate de tine. varianta: ieri, azi, maine.

Eugen Popp spunea...

Salut Lucian!

Ambele solutii cat se poate de corecte.