vineri, 30 martie 2012

De weekend: you have entered a rock formation

- Am auzit ca ai intrat intr-o formatie rock ?!
- Da, nu m-au tinut franele!

- Nu stii unde mi-e creionul? il intreaba un functionar pe colegul sau.
- Ba da, dupa ureche.
- Omule, nu-mi complica viata. Dupa care ureche?

Stewardesa:
- De ce strigati? De ce sunteti nervosi? Ok, v-a scuturat de cateva ori... Un gol de aer obisnuit. O zona cu turbulente... Se mai intampla... Gata, gata, ne linistim. Totul e bine? V-ati calmat? Ok, merg sa linistesc si pasagerii!

- Alo, secţia ţevi?
- Da!
- Maricica de la turnătorie, ce interior are?
- Doi ţoli jumate...

Un ajutor de fermier patrula cu masina in jurul fermei sefului sau. La un moment dat isi suna seful:
- Sefu, avem o problema: Am lovit un curcan si este intepenit sub roti. Inca se zbate, ce sa fac cu el?
- Ia pusca din portbagaj si scapa-l de suferinta. Dupa aia arunca-l si tu in boscheti, undeva!
Dupa cateva zeci de minute bune, ajutorul isi suna din nou seful, gafaind:
- Sefu, avem o problema!
- Ce e tampitule, nu ai reusit sa scapi de un amarat de curcan?
- Ba da sefu, cam greu da am reusit!
- Pai si atunci care mai e problema?
- Sefu, am gasit masina curcanului, are girofarul inca aprins, ce fac?

Judecătorul: – Şi cum s-a întîmplat?
Inculpatul răspunde:
- Păi fiind invitat la ea a apărut intrun halat foarte scurt,eu voiam să mă dau la ea dar conştiinţa nu şi nu, apoi a apărut deschisă la un nasture, eu voiam să mă dau la ea conştiinţa nu şi nu, apoi a apărut desfăcută la doi nasturi,eu voiam să mă dau la ea conştiinţa nu şi nu apoi a apărut cu halatul desfăcut de tot, eu voiam să mă dau la ea, conştiinţa nu şi nu.
Atunci judecătorul enervat îi zice :
- Dar mai las-o dracu de conştiinţă !
- Păi aşa am zis şi eu domnule judecător.

Noapte. Ora trei. Brusc, vecinul a inceput sa bata cu pumnul in usa  mea. M-am speriat atat de tare incat am scapat bormasina din maini!

Nevasta-mea m-a incurajat sa-mi caut o chestie pentru marirea penisului. Am gasit-o, am probat-o si rezultatul e rapid si fantastic.
In plus, arata bine, are 19 ani si o cheama Liliana.

Pentru verticalitatea dumneavoastra evitati excesul de sare, lamaie si tequila.

Niciun comentariu: