vineri, 22 aprilie 2011

De weekend: 2 medici ginecologi



  • Doi medici ginecologi se întâlnesc la un congres. Medicul francez zice:
    - A venit ieri una la mine la cabinet, cu un clitoris ca un pepene! La care medicul englez zice:
    - E imposibil! Dacă ar avea dimensiunea asta, femeia nici n-ar putea umbla! Francezul se uită cu dispreţ la englez:
    - Voi englezii, întotdeauna vă gândiţi numai la dimensiuni! Eu mă refeream la gust!


  • Într-un cabinet medical, intră o blondă cu un copil în braţe:
     - Domnule doctor, copilul meu nu se simte bine. Se uită doctorul la copil, îl întoarce pe toate părţile, după care zice:
    - Dezbrăcaţi-vă!
     - De ce? se miră blonda. Eu mă simt foarte bine, copilul este bolnav.
    - Trebuie să facem altul. Lu' ăsta nu mai am ce să-i fac.


  • Un ţigan îşi bate nevasta de-i învineţeşte gura şi ochii. Vine doctorul s-o vadă şi-i zice ţiganului:
    - Mă, ţigane, de ce-ai bătut-o aşa de rău peste gură?
    - Da' ce era să fac dacă e rea?
    - Puteai şi tu s-o baţi peste cur.
    - Dom', doctor, da' de cur e bună, de gură-i rea!



  • Niciun comentariu: