vineri, 31 decembrie 2010

2010

A venit si vremea bilantului. In urma cu o saptamana citeam undeva ca la final de an trebuie sa iti faci scrisoarea pentru tine, pe care sa o deschizi peste un an. Ce trebuie ea sa contina? 
* O realizare din anul care trece, ceva ce ai facut deosebit in 2010 fata de ceilalti ani (de exemplu am terminat masterul). 
* Un obiectiv important pentru 2011, acesta trebuie sa fie un plan pe care sa il urmaresti si care vrei sa il indeplinesti pe parcursul anului urmator.
* O mare dorinta pentru 2011. Fiecare ne dorim cate ceva, poate nu neaparat realizabil, dar totusi e o dorinta si la aniversari se spune ca dorintele se implinesc.
Acum toate astea puse intr-un plic sau intr-un email si autoexpediate. Evident nu il vom deschide pana in decembrie 2011. Aceasta este o programare neuro-lingvistica iar subconstientul va face tot posibilul sa il indeplineasca.

In rest 2010 a fost un an dificil dar util si important. Cred ca pentru multa lume a fost si un an de cotitura, in viata, in cariera sau in relatii. Eu imi fac un bilant simplu: am vizitat Praga si am fost la Intracom in delegatie la Atena, am terminat master-ul, mi-am luat certificatele de SQL si PHP de la Infoacademy, am fost ales presedintele consiliului local sector 2 de doua ori si am inceput acest blog. Eu zic ca e bine.
La multi ani si sa ne vedem in 2011!

Niciun comentariu: