joi, 2 decembrie 2010

Civilization V- space victory

Am mai terminat un joc de Civilization V. Deja sa suporti un joc pana la capat devine in sinea sa o mare reusita. Am urmat si de data asta provocarea de pe civfanatics si am reusit un Space Victory in 1962 pe dificultate King, harta arhipelago si Epic timeline. Patch-ul 0.62 nu l-am pus decat in a 2-a jumatate a jocului si nu a adus mari schimbari. A fost interesant in partea de explorare si colonizare si cam atat. Mi-au delcarat de doua ori razboi turcii, prima data i-am respins la mustata, a 2-a oara i-am eliminat din joc. Deci AI-ul la fel de slab si pe King. In rest, cel putin dupa cucerirea turcilor nu au fost decat doua ore de Next Turn si cam atat. Jocul nu prea are farmec sau provocare. Calculatorul in afara de insultele sporadice, nu a facut mai nimic sa ma opreasca sa castig jocul desi devenise evident ce urmaream. Singurul lucru frumos, e ca mi-a placut grafica de la Appolo Program, care se construia pe harta modul cu modul. Alt lucru neinteresant e ca odata ce acumulezi cele 6-7 tehnologii necesare programului spatial, nu ai nevoie decat de 3 orase bine industrializate ca in 30-40 de ture sa finalizezi programul spatial. Pai la civ 4 imi aduc aminte cum construiam cate 100 de ture la nenorocita de nava spatiala. Aici nu cred ca are 8 module toate.

Citeam doua glume pe civfanatics:
- Ce bine ca au reintrodus optiunea de sfarsit de joc, dar trebuiau sa scrie pe ea "GOD, not one more freaking turn!"
- "With the new 0.7 patch it's good they are finally moving CiV out of beta!" =))

Pentru celelalte articole despre CiV accesati aici: http://monkey-100.blogspot.com/search/label/civilization%205

Niciun comentariu: