marți, 7 decembrie 2010

WikiLeaks (update 7 dec)

Initial am vrut sa completez doar sub postarea de ieri un update, dar pe masura ce am tot scris am zis ca merita un post separat.

Ultimele evolutii in episodul wikileaks ar fi urmatoarele:
A mai fost emis un mandat de arestare (sau doar cercetare, nu pot afla cu certitudine) si in Regatul Unit pentru ofense sexuale tot pe numele proprietarului wikileaks.
Deasemenea conturile din Elvetia i-au fost blocate pe motiv ca nu este cetatean Elvetian (asta bate rau de tot la ochi). Pai de cand trebuie sa fii cetatean Elvetian ca sa iti tii banii in Elvetia?! 
Pentru a acesa site-ul cu pricina cautati pe Google (deocamdata merge): "wikileaks alternative DNS", sapati putin in primele 3 link-uri si o sa ajungeti in final pe wikileaks. Din ce am citit peste 100 de servere din lume sustin acest site.
 
Am adaugat in postarea de ieri http://monkey-100.blogspot.com/2010/12/wikileaks.html o imagine sugestiva luata chiar de pe site-ul wikileaks, faza e ca mottoul "Every organization rests upon a mountain of secrets" li se potriveste de minune chiar lor si actiunii pe care o intrebrind, cu presupusa desconspirare (repet nu am suficiente argumente nici sa cred nici sa nu cred).

Niciun comentariu: