duminică, 14 august 2011

Barcelona - short preview

Salutare! Daca va intrebati de ce nu am mai scris de o saptamana, este pentru ca aceasta este prima mea postare pe blog din alta tara. Ei bine sunt in Barcelona, Spania!

Primele impresii povestite pe scurt ar fi ca Barcelona este un superb oras mediteranean, care imbina mult mai bine viata turistica cu viata de oras modern decat Praga de exemplu. Obiectivele si circuitele turistice sunt bine puse la punct, infrastructura de transport este absolut excelenta, in sensul ca in toata saptamana asta nu am vazut nici o coada la semafor si am ajuns foarte repede si foarte accesibil oriunde.
Sunt atat de multe de facut si de vizitat incat o saptamana este arhi-insuficienta si nu apuci decat sa iti faci o impresie generala sa vizitezi cateva din obiectivele principale si eventual 1-2 bai in Mediterana. Din punct de vedere al preturilor nu este nici cel mai scump si nici cel mai ieftin loc de pe pamant, este asa si asa. Dupa ce ne-am luat cele mai mari tepe in primele 2 zile, ne-am acomodat si noi cu situatia si cu comerciantii iar restul concediului a fost foarte placut.
Mai multe amanunte, saptamana viitoare cand ma intorc si eu in tara si pot sa descarc si pozele mele.

Niciun comentariu: