luni, 1 august 2011

Cum am castigat la concursul de bordgames

Ei bine pot sa ma laud si cu victorii la concursurile de boardgames la care am tot participat, nu numai cu infrangeri, dintre care una ingrozitoare. Sambata Ceainaria Tabiet (http://www.ceainariatabiet.ro/) a organizat un concurs mixt, neoficial, de boardgames. 3 mese de joc, 3 runde si o paleta variata de jocuri: Catan, Carcasonne, Blokus, Power Grid, Dominion, Samurai, Dixit si altele. Punctajul clasic: 5p locul 1, respectiv 3-2-1 celelalte locuri. Dar de data asta amestecarea jocurilor si a jucatorilor a fost foarte buna.
Am inceput prima runda la o masa de Catan, Cezar si Bogdan, amenintarile principale din concurs, fiind la Carcasonne si Power Grid. Cu acces la lemne si la caramizi pe 6 si pe 8 de la inceputul jocului, nu mi-a fost deloc greu sa ma intind pe toata insula si sa bifez cel mai lung drum. Mai greu a fost sa obtin punctul final, deoarece nu aveam mai deloc piatra pentru oras iar stimatele mele concurente nu faceau comert cu mine si doar pe mine ma furau. Dupa ce am facut si orasul pentru 10 puncte am castigat runda 1 (in poza cu albastru). Cum m-am asteptat, Cezar si Bogdan au castigat la Carcasonne si Power Grid. Deci competitie stransa mai departe in concurs.

A 2-a runda am jucat Samurai in 3. Mi-am asigurat usurel cele 3 piese din Tokyo (in poza cu verde) dar pe urma a fost o alergatura pe insulele japoneze dupa restul de piese. Am reusit sa castig marginal cu un 4-2-2 dupa eliminarea majoritatilor si o greseala a Claudiei care a estimat gresit piesele si a terminat cu 6-2-1.






Ultima runda a fost si cea mai extenuanta (doar e un joc conceput de Mensa): un joc de Blokus cu Cezar, Bogdan (care aveu 10 si 8 puncte dupa primele 2 runde) si Claudia (jucator bun, dar nu era o amenintare directa dupa punctaj). Am jucat o runda de incalzire si una oficiala si am reusit sa castig locul 1 si de data asta. In poza cu rosu.

Victorie pe linie !!!