marți, 31 mai 2011

ANAF, declaratia 200 sau cum se face o colonoscopie

Am fost in urma cu doua saptamani sa imi depun declaratia 200 la ANAF, dupa ce am vazut pe ziarul financiar ca ma incadram la una din categoriile ce aveau aceasta obligatie. Dupa scenele pe care le-am avut in toamna la declaratia 225, despre care am scris aici: http://monkey-100.blogspot.com/2010/10/anaf-declaratia-225-si-plata.html, am crezut ca de data asta o sa fie o colonoscopie in toata regula! =))
Declaratia mi-a trimis-o semi completata banca la care am facut operatii financiare altele decat depozitele. Doar m-am dus dimineata la prima ora la ANAF, unde toti inspectorii fiscali primeau astfel de declaratii indiferent de numele de familie. Mi-am lasat declaratia mea si mi-am notat numarul de inregistrare, in rest totul a fost ok.
Evident ca erau pe acolo si eternii nemultumiti, cu cate un snop de declaratii in brate, dar de data asta nu am avut de furca cu ei.

Niciun comentariu: