vineri, 16 decembrie 2011

De weekend: ce greutate ai

- Fata, ce greutate ai?
- E un secret .....
- Spune-mi, macar primele două cifre!

Din cate imi mai amintesc, in prima zi Dumnezeu a creat soarele, asa ca Diavolul a contraatacat si a creat arsurile solare.
In a doua zi, Dumnezeu a creat sexul. In raspuns, Diavolul a creat casatoria.
In a treia zi Dumnezeu a creat un economist.
Aici i-a fost mai greu Diavolului, dar dupa ce a stat si s-a gandit mult, Diavolul a creat un al doilea economist!

- Ioane, hai să ne jucăm!
- Şi... cum facem, Mărie?
- Păi uite aşa, Ioane: eu mă ascund. Dacă mă găseşti mi-o tragi, dacă nu, eu sunt după uşă...

Obama isi cheama toti americanii la Casa Alba.
- Americani, cine este mama voastra ?
- SUA! - striga poporu'.
- Si cine-i tatal vostru ?
- Obama! - striga poporu'.
- Care este visul vostru ?
- Sa fim milionari! - striga poporu'.
A doua zi, Obama da un decret si ii face pe toti milionari. Hu Jintao isi cheama toti chinezii la Beinjing.
- Dragi tovarasi chinezi, cine este mama voastra ?
- China! - striga poporu'.
- Si cine-i tatal vostru ?
- Hu Jintao! - striga poporu'.
- Care este visul vostru ?
- Sa fim comunisti! - striga poporu'.
A doua zi, Hu Jintao da un decret si ii face pe toti comunisti. 
Base isi chema romanii la Casa Poporului.
- Romani, cine este mama voastra?
- Udrea! - striga poporu'.
- Si cine-i tatal vostru ?
- BASE! - striga poporu'.
- Care este visul vostru ?
- SA FIM ORFANI! - striga poporu'.

Un copil ii scrie Mosului: Draga Mosule, Am fost foarte cuminte in acest an, chiar daca sunt bolnav si sarac si parintii nu ma duc la spital atunci cand am nevoie. Imi doresc, daca poti si daca vrei, sa imi trimiti o bicicleta si o ciocolata. Postasul, induplecat de scrisoarea copilului, face cheta in posta si ii cumpara copilului o bicicleta. I-o lasa langa cutia postal ca si cand ar fi venit de la Mos. Dupa o saptamana, copilul ii scrie iar Mosului. Draga Mosule, Multumesc pentru bicicleta, e grozava, insa ciocolata nu a anujs. Cred ca a mancat-o nesimtitul de postas.

Niciun comentariu: