vineri, 30 decembrie 2011

2011

A venit si vremea bilantului. Pentru mine 2011 a adus multe schimbari benefice. In primul rand am parasit Intrarom-ul pentru o pozitie de project manager in cadrul IIS. Toate semnele acestei schimbari sunt bune, se si vede in postari ca datorita atmoseferei mult mai bune de aici, am inceput sa postez texte mai dense pe blog :)
Mi-am facut planul de calatorii si anul acesta - ski in Bulgaria in ianuarie si o saptamana foarte reusita in Barcelona in august.
In cadrul consiliului local, am fost si anul acesta ales presedinte pentru un trimestru.
Blogul a evoluat si el bine, cu peste 200 de materiale noi, 5000 de vizitatori unici si aproape 20.000 de vizualizari.
Am avut parte si de mai multe transformari profunde in plan personal, al caror bilant pot spune ca este pozitiv.

La multi ani 2012!

Niciun comentariu: