marți, 21 septembrie 2010

Ati Radeon HD 4850 - overheating

Am avut o serie de probleme cu placa video in ultima perioada. In aplicatiile consumatoare de resurse grafice calculatorul se bloca complet dupa doar cateva minute. Pentru inceput l-am desfacut si am curatat tot praful vizibil. Insa calculatorul tot se bloca. Am instalat un software de urmarire a situatiei hardware, din care am constatat ca placa video statea in desktop la 87o C ! Iar in jocuri ajungea la 115o C cand sistemul intra in supra-protectie si se bloca.


Am dat jos placa video am desfacut-o complet si am curatat-o. Credeam ca s-a uscat pasta termica dintre procesorul grafic si radiator, pentru ca vizibil nu mai era nici un fel de praf. Dabea dupa ce am desfacut complet si radiatorul am constatat ca in zona de admisie a aerului in ventilator se formase un dop de praf foarte rezistent.

Niciun comentariu: