joi, 28 octombrie 2010

BoardGames: Power Grid, Starcraft si altele

Si o postare din categoria hobby, vin cu ultimele poze de la sesiunile de boardgames.
Prima este de la meciul de Power Grid de aseara, aici am reusit sa castig, destul de la limita, pentru ca am reusit sa il egalez pe Costy la centrale deabia in ultima runda si am avut un avans de doar cativa dolari.

Power Grid este un joc in care fiecare isi construieste o retea proprie de orase pe care trebuie sa le alimenteze cu energie. Pentru asta cumpara centrale bazate pe diverse tehnologii mai mult sau mai putin eficiente, si resurse pentru alimentarea lor. Evident pretul resurselor depinde de cererea si oferta celorlalti jucatori.

Poza urmatoare este dintr-un foarte lung meci de Starcraft the board game, care a durat peste 6 ore, cand am hotarat noi sa ne oprim, ca jucam de prea mult timp si nu se intrevedea un rezultat apropiat. Poza e de la inceputul jocului, eu eram cu verde (Zerg).
Ultima poza este dintr-un joc de "In the Name of the Rose", un joc de intriga si consipratie pe care am reusit sa il stric in final, deoarece nu am inteles care era jucatorul meu (unele carti se pot confunda mai usor), fiind si prima data cand il jucam.

2 comentarii:

Anna Nichita spunea...

SIce fac SI ce spun
E SI drept e SIbun

Eugen Popp spunea...

SI ce sa faci mai Michelle (miSIel), ai avut vizita numarul 3400.