marți, 12 octombrie 2010

Civilization V- cultural victory

Aceasta postare intra la categoria hobby si nu este in ton cu linia blogului.

Am reusit in sfarsit sa ma tin de un civilization V pana la capat. Mai mult datorita provocarii de pe civfanatics.com ce a lansat Cultural Victory Gauntlet. Dupa mai multe incercari esuate mi-am dat seama ca singura metoda de a obtine o victorie culturala este sa ai un numar cat mai mic de orase. Pana la urma am castigat in 1973 cu doar doua orase construite si un continent de puppet.
AI-ul continua sa ma surprinda, dar deloc pozitiv. Jocul a avut nivelul de dificultate Prince - teoretic AI-ul trebuia sa joace rezonabil. Insa in capitala eu am avut peste 20 de woanders, cam aiurea in timp ce tot AI-ul adunat de pe ambele continente nu a avut mai mult de 10. Pe urma mi-au declarat razboi Romanii, ei aveau 400 military points, eu doar 98 (deh, jucam cultural), nu numai ca nu m-a batut cu scorul de 4-1 dar i-am cucerit Roma pana la sfarsitul razboiului.
Alte faze aiurea au fost, spre sfarsitul razboiului meu de cucerire a continentului, un AI isi pierduse toate orasele sale si mai avea doar 2 puppet pe care le cucerise el de la Chinezi in urma cu foarte mult timp. Desi isi mutase capitala intr-unul din astea, orasul era tot puppet si nu ii preluase controlul. Destul de neinspirat!

Un prim comentariu destul de critic la adresa noului civ l-am postat inca din septembrie aici: http://monkey-100.blogspot.com/2010/09/ne-civilization-v.html

Acum am inceput un nou gauntlet de pe civfanatics: Space Victory pe Epic Arhipelago.

Niciun comentariu: