marți, 5 octombrie 2010

De ce barbatii alearga dupa femei cu care nu au de gand sa se insoare?


  • - De ce barbatii alearga dupa femei cu care nu au de gand sa se insoare? 
    - Din acelasi motiv pentru care cainii fug dupa masini pe care nu au de gand sa le conduca!



  • Un barbat se duce la medic si ii spune: 
    - Domnule doctor vreau sa ma castrati ! 
    - Ma omule, esti sigur? Vad ca esti tanar si puternic? 
    - Sigur domnule ... 
    - Bine, semneaza aici. Asa, si aici. Nu am timp acum sa discutam mai mult ... Dupa operatie, doctorul vine la pacient si-l intreaba: 
    - Spune-mi si mie de ce ai facut-o? 
    - Pai m-am imprietenit cu o fata evreica si stiti la ei e un obicei mai ciudat ... 
    - Da ma, dar aia e circumcizie! - Pai eu cum am zis?



  • Doi tineri se casatoresc. In noaptea nuntii toate rudele asteapta ca ei sa arate cearceaful care sa ateste puritatea sotiei. Dar cum cei doi consumasera mai demult actul, se aflau acum intr-o mare incurcatura. Nevasta sugereaza sa dea cu vopsea cearceaful ca sa ii pacaleasca pe nuntasi. Numai ca singura vopsea pe care o gasesc in camera este de culoare verde. Disperati, folosesc vopseaua si mirele scoate cearceaful pe balcon. Toti nuntasii raman inmarmuriti numai unul striga : 
    - Bravo, ma, i-ai spart si fierea!


  • Tiganca bortoasa in intersectie... i se rupe apa. Ce sa faca, ce sa faca!? Vede un politist dirijand intersectia: - Hauleo, manca-ti-as chipiul lu' matale, mi s-e rupse apa si am gemeni, ajuta-ma si pe mine sa nasc, traiasca familia ta de haladit! 
    - Doamna, dar eu nu am pregatire medicala, nu cred ca pot! 
    - Hai, ba printisorule, ca nu ie greu, astepti acolo sa iasa plodu', tai cordonul ala cu briceagu' si gata. Politistul isi da acordul. Da sa iasa primul baiat, iese si intra inapoi. Inauntru, asta de a iesit ii spune celuilalt: 
    - Ba, pupa-ti-as ochii, hai dreacu' prin spate ca in fata este gabori! 

  • Niciun comentariu: