sâmbătă, 13 noiembrie 2010

HD is back!

La inceputul anului m-am mutat de la astral la rds cu abonamentul de cablu TV, deoarece astralul a incetat sa imi mai transmita HBO pe analogic (decodorul butoias) si toate posturile digitale erau codate. Asta insemnand ca desi am un televizor cu decodor digital incorporat nu puteam sa il folosesc si trebuia sa iau rasnita (parca functioneaza cu lampi nu cu tranzistoare) lor de decodor extern. Motiv pentru care am renuntat si m-am mutat pe rcs. 
La inceput am zis ca e paradisul pe cablu tv, aveam peste 100 de posturi digitale, nici unul codat (le vedeam in format digital inclusiv HD). Dupa putin timp mi-au blocat posturile xxx, pe urma cele de filme. Asta am inteles ca deh oricum nu le plateam. Pe urma au inceput sa codeze mai tot ce misca pe digital si toate posturile HD (ProTv, National Geographic, Sport.ro samd.) I-am sunat sa imi exprim parerea mea despre ei si serviciile lor si m-au invitat sa primesc gratuit rahatul minunatul lor de decodor care se misca ca ochii mortului si arata de parca e facut de mine in fabrica prin aschiere avand o placa de baza parca trasata cu creionul si corodata. De meniu ce sa mai zic, windows 3.1 ar fi gelos. Iar posturile HD nu se pot cu decodorul lor gratuit, trebuia sa inchiriez unul HD de la ei (desi televizorul meu are incorporat unul), asa ca am zis pas.
In fine, saptamana asta au refacut meniul transmis pe digital si am constatat cu placuta surpriza ca posturile HD iar sunt la liber. National Geographic Wild HD = am dinnou motiv sa deschid televizorul, yay! Sper sa inteleaga ca nu or sa ajunga nicaieri cu codarile in conditiile in care toate televizoarele noi contin decodoare digitale de o calitate net superioara chinezariilor pe care le aduc ei pe bani putini. Ba mai mult, aproape toate televizoarele suporta cartele sim (pe care se pot plati abonamente), le-am zis si acest lucru cand i-am sunat dar n-am avut cu cine sa ma inteleg.

Niciun comentariu: