Mi se pare irelevant ce metoda de triangulare au folosit pentru a cauta epava avionului prabusit in munti. Mi se pare putin important daca echipele de salvare au ajuns in 5 ore si nu in 4 (daca ajungeau in 4 ore, se gaseau cei care sa intrebe de ce nu in 3, si tot asa), la fel de putin important este ca primul sosit acolo era un padurar care cunostea muntele si nu un pompier trimis de la sute de Km departare, pe un munte, noaptea pe ceata.
Ce gasesc eu interesant este de ce a avut loc acea cursa in primul rand? Ma gandesc ca un bilet dus-intors Bucuresti-Cluj nu trebuie sa coste mai mult de 100 de Euro, mai ales pentru o institutie care cumpara mii de bilete de avion pe an. Cu cat oare a platit statul Roman cursa aceea? De ce zboara un avion preistoric (oare se mai fabrica elici) vechi de 37 de ani si la ce costuri. Cate mii de euro au fost decontati pentru acea cursa, de o institutie publica, cand la privat ar fi costat doar cateva sute de euro?
Imi pare rau de viata pierduta a asistentei medicale. Dar ea nu trebuia sa moara! Pentru ca nu trebuia sa plece o asistenta tocmai de la Bucuresti. In Cluj nu sunt asistente?
Recunosc ca nu stiu cat de complicata este operatia de prelevare de organe. Insa ma intreb daca nici un spital din Cluj nu poate sa faca o prelevare de organe, atunci poate ca ministrul sanatatii, impreuna cu directorii spitalului municipal din Cluj, trebuiau sa isi dea demisia si poate nu ministrul de interne.
Ma gandesc daca raspunsul la toate aceste intrebari nu este, pentru ca institutii si functionari publici, sa toace bani publici degeaba, cu singura consecinta ca mai devreme sau mai tarziu, cineva ajunge sa moara din neglijenta criminala.
Un comentariu:
Primul sosit este un satean (nu padurar)pe care l-a dus capul sa sune la 112 si sa ceara sa fie pus in legatura cu medicul accidentat si din informatiile date de acesta sa-si dea seama unde poate fi prabusit avionul. Asistenta era o studenta la medicina care facea voluntariat, cum bine stie ministrul sanatati.
Trimiteți un comentariu