duminică, 12 februarie 2012

De weekend: parola trebuie sa aiba 8 caractere


Daca ai impresia ca tara ta nu se intereseaza de tine, incearca macar o data sa nu platesti impozitele.

Politia a declarat ca s-au gasit arme ascunse in spatele bibliotecii din Ferentari. Localnicii sunt in stare de shoc. Nu stiau ca in Ferentari exista biblioteca.

Un negru se întîlneste cu Dumnezeu. Negrul întreaba: 
N: - Doamne, de ce am eu pielea asa de neagra? 
D: - Ca sa poti suporta mai bine arsita tropicala. 
N: - Doamne, da' de ce am eu buzele asa de groase? 
D: - Ca sa rezisti mai bine la seceta din savana. 
N: - Doamne, da' de ce am eu parul mic si cret? 
D: - Ca sa nu te agati în lianele din jungla. 
N: - Auzi, Doamne, tot ce-mi spui are multa logica, dar ceea ce nu înteleg este de ce naiba m-am nascut în New York City ?!    


Intr-o firma, in timpul unui control al parolelor s-a descoperit ca o angajata blonda avea urmatoarea parola: "MickeyMinniePlutoHueyLouieDeweyDonaldGoofy". 
Intrebata de ce are o parola asa lunga aceasta a raspuns: 
- Pai, mi s-a spus ca parola trebuie sa aiba minim 8 caractere!

Niciun comentariu: