vineri, 9 decembrie 2011

CinemaTube mkv firmware update

Povesteam in postarea precedenta de aventurile mele cu Emag ce s-au soldat cu achizitia unui mediaplayer CinemaTube 5005HD, de care intre timp am devenit foarte multumit. Dar review-ul va fi intr-o postare ulterioara.

Prima problema insa cu care te confrunti cu acest CinemaTube, este ca nu ruleaza unele mkv-uri. De fapt cam tot ce a aparut dupa 2010. Mkv-urile au sunet dar nu au imagine. Acesasta problema se datoreaza unui nou sistem de compresie video introdus in 2010. Mkv header compression, parca se cheama. 
Mi-a luat cam o ora sa ma prind ca aparatul nu este defect si ca acest lucru se datoreaza firmware-ului vechi cu care vine. Pe site-ul oficial (brite-view.com) sunt mai multe update-uri de FW. Dar nici unul nu merge, deoarece acelea sunt pentru versiunea US a aparatului, iar cel de la noi e pe Europa, evident. Din acelasi motiv nu functioneaza nici update-ul online. 

Solutia este pe site-ul cinematube.ro chiar daca aparent procedura de update e putin dubioasa, ea functioneaza. Trebuie downloadat update-ul. Cel curent de pe site, le include si pe precedentele, deci nu trebuie facut update succesiv. Dupa care trebuie pus fisierul instal.img in radacina unui stick (eu am folosit unul proaspat formatat NTFS, dar e posibil sa mearga oricum). Scoateti aparatul din priza, gatati stick-ul, apasati si tineti apasat pe power button, timp in care reintroduceti aparatul in priza. Cam in 5-10 secunde intra in modul de update. Cum intra in modul de update, nu mai apasati pe power button si lasati-l sa isi faca treaba. Dureaza cam 1 minut, din care o perioada aparent nu face nimic. Dupa care isi face singur restart si gata!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Salut,
Updateul online mergea foarte bine pana acum. Din nu stiu ce motive, ultimul update de pe siteul Brite view este din 2010.
Eu il am de prin 2009 parca si pana acum au mers perfect updateurile online.
Sincer sa fiu, cred ca acest nou update de pe cinematube este produs la noi in tara ca sa-l mai poata vinde in continuare.

Anonim spunea...

Bagati kw de la kingul...cautati pe http://forum.softpedia.com/topic/608582-cinematube-media-player-hd/