Astia de la Emag se intrec in a ma
surprinde. Cand totul parea simplu, produsul era pe stoc si aparent
sigilat (de data asta), tot au reusit sa ma impresioneze (neplacut
evident).
Mi-am
ales un mediaplayer cu un numar mare de review-uri favorabile pe site.
Dupa ce m-am tot invartit in jurul lui, in final l-am ales si vazand ca e
cu livrare a 2-a zi dupa ora 11 (asa era afisat pe site) am efectuat
plata cu card VISA. Primul lucru dupa efectuarea platii m-au pus sa aleg
dintr-un drop-down-list ziua livrarii. Evident ca cea mai apropiata zi
era peste o saptamana. L-am platit pe 2 decembrie, prima zi de livrare
era 8 decembrie desi pe site, in dreptul produsului scria 3 decembrie,
inainte de plata.
Evident sun la
relatii clienti sa imi exprim parerea despre ei si serviciile lor, iar
pentru a nu astepta atat imi ofera posibilitatea sa il ridic in weekend
din showroom, sau saptamana viitoare sa mi-l livreze gratuit la birou.
In weekend nu primesc nici un sms ca as putea ridica produsul. Luni insa
primesc sms-ul ca sa ma duc in showroom sa il ridic. Deoarece in urma
cu doi ani am avut evenimente si mai placute cu o rama foto digitala
comandata de la ei mi-am zis ca e mai bine sa il vad cu ochii mei
inainte sa semnez de primire (rama foto platita online si livrata la
domiciliu venise din categoria resigiliate desi pretul era intreg -
ambalaj serios deteriorat, tiplele originale lipsa, invelit in graba in
plastic, cu tot cu amprente si urme, iar sigiliul producatorului era
inlocuit cu un schoch maro. Am returnat-o cu mare dificultate, am gasit
la limita alta iar banii mi i-am vazut inapoi in doua saptamani).
Ajung
in showroom si ma asteptam ca daca deja platisem sa mearga treaba bine.
DAR, ma asez la coada sa ridic produsul. Acolo cozile sunt ca la
securitate la aeroport, te invarti prin labirint pana iti face semn un
agent ca te poate prelua. Evident ca sms-ul de ridicare a comenzii nu
era suficient, asa ca m-au trimis la caserie sa imi ridic factura. La
fiecare casa coada de 10 minute, la care am stat doar ca sa iau factura,
nimic altceva., restul avand diverse plati de facut. Dupa care iar la
coada la ridicat produsul.
3 comentarii:
Pai nu vreau sa te necajesc si eu - consider ca ai primit o lectie pe banii tai. De ce ar plati o persoana ca tine cu cunostinte serioase de IT, cu card bancar si cu o educatie respectabila un magazin online romanesc sa-i aduca cam in acelasi timp acelasi produs care costa pe amazon.co.uk, amazon.de intre 50 si 70% din pretul de la noi ?
Poate ne spui si noua secretul.
Hai ca m-ai dat pe spate si m-ai si amuzat :) M-am simtit astfel obligat sa raspund pe loc fara sa astept pana maine.
Mda, foarte bine punctat. Adevarul e ca nu am aproape nici un fel de experienta nici cu amazon.co.uk nici cu amazon.de
Singurul lucru comandat din afara a fost ceva ce nu am avut nici o posibilitate de a gasi in 'zona', Railroad Tycoon the boardgame, pe care l-am adus tocmai din US, l-am platit prin paypal, transportul a facut cam jumatate din valoare si a durat cam 3 luni...
Cine stie ce ne rezerva viitorul, poate o sa urmeze o postare peste catva timp cu 'tips & tricks' sau 'comanda de pe amazon.de pentru toNti' :)
Ti-am recomandat amazon de pe ".de" si ".co.uk" pentru ca ambele sunt (inca) in UE. Transportul costa destul de putin (eu am platit 10GBP transport din UK la un aparat foto de dimensiuni normale- compact camera), nu platesti vama si iti vine la posta de cartier. Trebuie sa iei in considerare atunci cand faci comanda ca pretul difera un pic. Astfel pe site .co.uk produsul are TVA de 20% cum e in UK si la comanda (nu inteleg de ce, dar nu mai conteaza) iti pune TVA de 24%. Adica o scumpire de 3.3% fata de pretul afisat.
Ar mai fi ceva, destul de important - daca pachetul se pierde pe drum sau e deteriorata marfa din el, e responsabilitatea amazon nu a clientului final.
Cat despre non-experienta... nimeni nu s-a nascut invatat !
Succes.
Trimiteți un comentariu