duminică, 3 octombrie 2010

Eu n-am gaini asa late!


  • Badea Gheorghe era la cosit iarba de pe marginea santului. Deodata trece o masina cu viteza si calca o gaina care mergea pe strada. Soferul, speriat, opreste si ancearca sa-si repare greseala, platindu-iomului gaina. Ridica de jos gaina moarta si se duce spre badea Gheorghe care privea nepasator scena, si-i spune: 
    -Bade, e a matale gaina asta? Badea Gheorghe se uita insistent la gaina si spune oarecum incurcat: 
    - No! Eu n-am gaini asa late!


  • O familie de tineri merge in vizita la niste prieteni mai in varsta. Se pun la masa sa manance. Batranul ii zice sotiei: 
    - Luceafarul meu, adu felul intai. Dupa ce termina batranul zice: 
    - Frumoasa mea, adu felul doi. Dupa ce termina, batranul ii zice sotiei: 
    - Iubirea mea, adu desertul. Dupa masa femeile merg la bucatarie iar barbatii raman singuri. Tanarul il intreaba pe batran: 
    - Cum de reusesti dupa atatia ani sa-i spui cuvinte asa frumoase? 
    - Sa mor de mai stiu cum o cheama ! 

  • Niciun comentariu: